Isnin, 6 Ogos 2012

Selamat Ulangtahun Suraya..


Lebih kurang macam inilah muka dia,bila saya mula2 cakap dengan dia..masa tu kami masih lagi sweet seventeen...Dia manissss sangat bila bertudung(zaman Matrik kolej Mara wajib pakai tudung). Dia datang bilik saya dengan Musz aka mikamusz, antara ayat saya ingat,"Eh,rambut ni colour ker?Kat luar tak pakai tudung jugak ek?" Hahaha..boleh ayat pengenalan macam tu..

Tapi masih belum rapat mana,saya dengan geng saya, dia geng dia,cuma bolehlah masuk sikit-sikit.Tahun 1 sama kolej dekat U,masa tu mula rapat,geng2 Matrik dah ke mana hala..kamcinglah..ingatkan dia kahwin dulu..saya rupanya..hehe..yang best..kenduri saya dia datang, yang dia pun saya datang! Saya sayang sangat dia..

Tahun ni kami sama2 dah 33 tahun..tapi macam tu jugaklah muka dia..sama macam mula2 masa saya jumpa dia dekat Matrik dulu..17 sampai 33..tak berubah pun..Untuk dia..Suraya..Selamat Ulangtahun..semoga hari2 yang bakal dilalui kelak akan menjadi semakin bermakna..dan saya doakan semoga satu hari nanti, saya akan bertemu dengan dia sepertimana pertama kali dia dengan hijabnya seperti zaman Matrik dulu..dan akan sentiasa bersama dengan insan2 yang disayanginya dan juga menyayanginya jua...Amin.


4 ulasan :

mekchu berkata...

terima kasih sahabat.. dalam pada sarat, sempat jugak buat entry utk org..

yana berkata...

sama-sama..:)

QasehnyaRania berkata...

salam kenal ;)
mmm..akak pon pegnent juga ke?
tahniah =)

yana berkata...

tq Dek..