Sabtu, 8 September 2012

Prof Kamil di Motivasi Pagi @TV3..7 Pagi (Sabtu & Ahad)



Walau selalunya TV3 rancangannya banyak yang terlebih heboh dari rupa & sarat hiburan yang menggangu fikiran, adakala, terselit juga ilmu yang dapat dikutip dan diguna. Patut pagi tadi saya teragak nak bukak TV pagi2 lagi, tapi sayang dah terlepas Motivasi Pagi. Bukak blog satni, rupanya Prof Kamil, penulis buku Travelog Haji Mengubah Sempadan Iman(sesiapa yang tak sempat beli buku dia lagi, boleh jek bukak blog dia, KRTS, klik sini....), dia buat pengumuman, dia bakal bersiaran untuk 5 minggu. Jadi, untuk semua, ayoohhhhh!

Ini saya copy-paste ayat dari blog dia..

Motivasi Pagi TV3
Ia bermula pagi tadi sehinggalah 5 minggu seterusnya pada setiap hari Sabtu dan Ahad bermula jam 7.00 pagi.
5 siri pertama khusus untuk bakal jemaah haji. Emmm…. mereka yang sudah bergelar haji juga – jika ada masa – boleh menyaksikannya.
Jika mereka pernah mendengar saya memberi tazkirah di masjid Nabawi pada musim haji, itulah juga – kurang-lebih – isi yang saya sampaikan kepada khalayak TV3.
Kemudian, 5 siri berikutnya berpandukan apa yang saya tulis melalui buku Bersyukur Saat diuji.
Selamat menonton dan moga ia menjadi ilmu yang bermanfaat.

Ada buku baru dia rupanya, saya baru terperasan, Bersyukur Saat Di Uji..menghitung hari tunggu habis hari..nanti boleh bawa Adelia pergi kedai buku dengan mama & abang2 & kakak2nya...




2 ulasan :

ema berkata...

ini tak ade kena-mengena dgn post:)
background picture kau punye ke?katne?gorgeous!

yana berkata...

Iyelah..cantik x?Dekat atas banjaran Titiwangsa..aku baru godeh2 blog..tgk2 rupanya blh amik pic sendiri utk background!