Selasa, 8 Januari 2013

Mimpi Yana..

Bila Sebut pasal mimpi jek,aku mulalah gelabah..dulu2 aku rasa masa mula2 macam best..tapi bila dah lama2..ngeri pulak bila mimpi..jadik..mimpi..jadik..life is a test..akau sedang di uji..jadi anggaplah semuanya satu kebetulan.. Tapi kekadang ada jugak mimpi2 yang lawak,yang lepas sedar jek mesti aku gelak sorang2..pastu geleng kepala..entah apa2 punya mimpi.. Okay..semalam mimpi pasal salah sorang kawan baik..dari UUM..sebelah bilik jek..sebab kitorang senegeri..jadi lama2 baiklah..kekadang gossip kot telefon..Paling best..dialah kawan aku yang telefon masa aku tengah bersanding atas pelamin..Yang lawaknya..phone masa tu dalam poket baju melayu incik abang, boleh pulak dia angkat..mula2 aku cakap lepas ni aku call back..sekali incik abang cakap..Alin call..dari German...Haa...okay2 bak sini telefon..Atas pelamin aku dok borsk ngan dia...Dia wish aku..cakap kalau ada kat Malaysia sure dia datang..Terharu akak..huhu..Lepas aku letak..aku pun cakap..sorry kat semua orang..jangan marah ya..pastu aku bagi orang simpan telefon...Moralnya..masa bersanding..sila silentkan telefon masing2 ya..hehe.. Sekarang ni dia dah ada blog..sukanya aku..sekarang kebanyakan kawan2 baik aku masing2 dah ada blog masing2..so bolehlah aku tau perkembangan masing2..aku dah mengurangkan aktiviti FB..back to basic..tulis blog balik..sebab bagi aku kekadang FB melalaikan aku..banyak sangat cerita dan gambar..So aku pilih style dulu2 ..minimalis..yang penting penuh makna... Okay..aku mimpi pergi butik Chanel..uhuk..uhuk..tersedak akak!!Seumur hidup beg Chanel tak pernah pakai..pegang pun iye..tiba2 masuk butik ngan ko Alin..Tapi dalam butik tu tak banyak beg..yang ada baju sepasang dua..bila tanya salesperson tu..dia kata sold out..So aku pun trylah baju..masuk fitting room dia...besarrrrr nya...Pastu aku ngan Alin pun pakailah baju yang sama..Yang pelik..aku tak risau langsung pasal harga..pelik kan...agaknya ko nak belanja kot Alin..hehehe... Pastu aku bangun tidur tadi pun terfikir..apa pasalllah boleh mimpi sampai ke bintang tu..Akhirnya aku teringat..ko kan ada pergi chanel punya fashion show tahun lepas..akak ni rajin membaca..yang entry Fashion Show Chanel 2012... agaknya memory tu datang balik..datang pulak dalam mimpi akak ni..jadilah mimpi Yana! Lawak tak..tapi aku pernah terdengar..kalau kita mimpi seseorang tu..maksudnya orang kita mimpi tu rindukan kita..Alin..hang rindu kat aku kah...hehehe..Maksud mimpi tu apalah agaknya..aku rasa..tak lama lagi aku boleh kot upgrade Coach ke Chanel..takpun kalau ko dah tak mo..bolehlah post Chanel ke..LV ke...ke Kelantan..hehe..aku lawak jek..Alin..apapun..Hadiah ko yang dulu tu..itu feveret aku sampai sekarang! #Mendoakan yang terbaik untuk semua kawan2 aku..whatisdoneisdone..buka buku baru tau!#

4 ulasan :

mekchu berkata...

hihihi.. puan (org still nak pnggil puan gak) mmg kelakar.. mmg dari dulu selalu mimpi yg macam2.. bila cerita konpem tergelak..

kali ni turn pena pulak.. agaknya mmg nk dpt prezen chanel dari pena kot.. uhuk uhukk...

yana berkata...

Haha..nama Asoi kan datang dr mimpi orang kan?Boleh pulak org mimpi Asoi yg suka minum soya..tiba2 banjir air soya dlm bilik org tu..dah lekat nama Asoy!!
p/s..Puan now n forever dihatiku...hihi

Noor Diana Tumpang berkata...

yana yana...hg mmg sama mcm dulu gak hehehhehe

yana berkata...

Ialah kan...mana berubah..heheh