Rabu, 27 Februari 2013

Bila Shaza Bertamu...

Cuti Raya Cina 2013 

Shaza..

Sahabat baik dari kampungku datang bertamu ke teratak kecil ini..

Inilah kenangannya..




Hasil Instagram..Klasik!




Shaza post dalam Facebook...

Shaza kata...

Terkesima tengok

Tak sangka anak dah enam...

Memang tak sangka!

Dari zaman sama2 kena mark dengan ustazah sebab : 

1. Tak Pakai Tudung

2. Cutting Rambut Sama .. Bob style!

3. Nama Hujung Sama...Na..Na..Na..Na

4. Duduk sebelah menyebelah..

Dan akhirnya..

Dah beranak-pinak..

Jangankan ko Shaza..

Aku pun bila malam2 tengok anak2 tidur..

Macam itulah aku rasa..

Betulkah...Ini hidup aku sekarang?

INilah..

Anugerah Ilahi..Anugerah yang tiada bandingannya..

Anugerah Rebutan..

Tak main2....Ramai berebut nak isi tempat ini!!!!

Yang Pasti..

Aku bersyukur pada-Mu Ilahi..

Atas Nikmat Diberi

Moga kita akan kekal bersahabat..berteman

dan

Moga bahagia yang di kecap ini kekal..

Selamanya!







3 ulasan :

mekchu berkata...

Kedua-dua nya yang dikenali...

tiba2 org rindukan puan... nak jumpa lagiiiiiii

mama_onie berkata...

Makin kurus dan chantek!

yana berkata...

Suraya..lps ni kursus kat kltn lg ek!Org pun rindu jgk!

Mami..flying kiss utk ko lah!