Khamis, 14 Mac 2013

Dream Car!

Ingat lagi kereta impian pertama masing-masing? 

Aku mula-mula pasang angan-angan masa Form 5...dalam tv masa tu selalu keluar iklan Suzuki Vitara..

Lepas tu..model dia pulak..di gambarkan sebagai eksekutif muda..

Ngeh..ngeh..

Aku pun perasan akulah bakal eksekutif tu..

So..pasang angan-angan...belajar pandai2..

MAsuk U..nanti..dah kerja boleh beli SAtu!

Suzuki Vitara!

Inilah dia..IDaman KAlbu dulu-dulu..

 
 Suzuki Vitara..

3 Pintu jek..Sebab masu tu I tak tau yang anak ramai rupanya..

hihihi

Habis dekat kulit buku..atas meja..

Tampal dengan gambar Suzuki ni..buat peransang!

Lagi syok..Masa kerja sementara tunggu result SPM keluar..

Big Boss pulak pakai Vitara..pernahlah naik kereta dia..

Huhuhu..bayangkanlah..macam mana rupanya aku naik kereta tu..

Berangan sampai ke bintang!

Tapi kita hanya merancang..Apa yang jadi kadang2 tak sama..

Masa umur aku 25 tahun..setelah kerjaya stabil..

 dan 

akhirnya..

aku beli yang ini..

kereta pertama aku..

hasil titik peluh kami bersama


 Sebab minat dengan Britney Spears kah?

Hahahha.. TAk ada kaitan langsung..

Sebab masa tu aku order kereta lain..

Tapi kereta yang di order..bookingnya lambat banget..

Oklah..ambil yang ini..

SEkarang dah 8 tahun berbakti..

Aku sayang nak jual..

Aku cakap dekat anak2..nanti siapa2 masuk U..boleh guna kereta mama ni..

Apapun..impian masih ada..

Suzuki Vitara..

cuma add sikit lagi..

Suzuki Grand Vitara!

sebab anak ramai kan..

jadi harus keretanya

spacious

sleek

elegant

Amboi..tak agak2..

 

 Jadi..misi 2013..

Kerja keras!!!!

Mama nak beli kereta baru!

Doakan ya...

2 ulasan :

mama_onie berkata...

Kihkihkih rupanya dream car kita sama suzuki vitara... kete idaman masa sekolah menengah hehehe kira dah gempak habislah kalau dapat pakai vitara...

yana berkata...

mAMA..hang kena beli satu tu..aku dah pasang angan2..bukan apa..mimpi sampai ke bintang!