Sabtu, 30 Mac 2013

Mbekkk .... 2013

Di mana dia anak kambing saya?

Anak kambing saya yang sangat comel itu!

Di mana dia buah hati saya?

Buah hati saya kena demam campak...:(

Kesian anak mama..Rupa2nya demam 2 hari berturut2 nak kena demam campak..

Patutlah petang tadi mama tengok muka comot jek..

Gerak hati mama kuat mengatakan itu campak..dan iyerrr...

Alala..Cian bucuk bucuk Mama...mmmmppphhhhh..gerraammmm dengan Adelia!!!

Tajuk dekat atas itu hanyalah penarik jek..

Isi tiada kena mengena dengan membela kambing atau yang sewaktu dengannya!

Sebab itu kambing orang..tumpang bergambar jek...

Cute tak!



Tengok..Mama pergi masuk kandang kambing bukan main ayu lagi..Sandal itulah ke ballroom..itu jugalah panjang kandang..Mama..oh..Mama..



Adelia takut-takut...


Hee..menjauhkan diri dia!


Eee..geramlah dengan anak kambing ni..Comel!

Rindu zaman-zaman jadi Gembala Kambing..

berangan bawah pokok kelapak!

tulis puisi dalam buku nota..

........

7 ulasan :

mekchu berkata...

tak lama lagi abis la anak kambing tu kena buli ngan adelia.. kejap je takut nya tu..

puan, baik2 duduk cam tu pakai baju kurung.. org teringat kes masa orientasi.. hahahaha

yana berkata...

haha!
org dah cek dah sblm upload!
sbb teringat jgk kes orietasi..
hahaaha..x sangka pemikiran kita sama!!!

shaza berkata...

ala kesian adelia.. baby lagi dah kena campak.. jangkit dari sape zana?

yana berkata...

Entah aku tak tau jangkit siapa..tp mmg anak2 aku semua umur 7-8 bulan mesti naik campak..proses membina antibodi dna kitorNg ni seragam!

mekchu berkata...

kahkahkah.. mmg ingat sampai bila2.. kenangan kan.. btw link Anggerik Shoppe tu dah bleh bukak dari blog orang atau klik sini https://www.facebook.com/pages/Anggerik-Shoppe/300157830103497

yana berkata...

Sbb tu puan selalu pesan kat Alia..duduk tu senonoh sikit..karang...haaaa...ruuu...kikiki..buku kita teballll!!!

yana berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.