Selasa, 12 Mac 2013

Paksu Mizi Bertunang!!!


 Tahun 2009..Siti Kahwin…

2012 pulak..

My Baby Brother..Paksu Mizi tunang..

Dengan orang JB jugak..dekat jek..jadi masa bertunang tu ramai jugaklah yang hantar dia..

Walau masa tu masing2 busy dengan preparation majlis Linda..

Alhamdulillah majlis berjalan dengan lancar..

Dan moga Paksu Mizi..jagalah tunang baik2..

Dia pun sibuk jugak nak pergi..ibu pun bagilah ikut…

Aku teringat lagi Paksu Mizi lahir..Aku masa tu darjah 2..

Sekarang ni..alih-alih..dah besar dah..Tak lama lagi dah nak jadi suami orang!

Sebab tu orang kata..

Time flies when you are having fun!





Welcome to the family!


Tunang sekarang pakai pelamin tau...


Ibuku..Adikku..Eh..mana adik iparku seorang lagi..?


Inilah PAksu Mizi yang dah dewasa..bersama tunangnya..Seperti pinang di belah dua..Boleh? Hehehe..

Dan masa hujung tahun 2012 sepupuku..Linda pun dah selamat dijabkabulkan...

Gambarnya entah..dalam facebook..aku tak sempat nak korek..

Tapi yang paling aku suka gambar ni...

Flower girls..

Min-MIn..Adelia..pun jadi Flower Girls..

Bersama-sama..Sepupu..Dua Pupu..

Ammar & Eca Pun SAma..

Memang cute jek masa anak2 kecil ni naik pentas..

Chief dia..aku & Noreen..


Baju Min-Min belum apa2 dah kotor..makan nasi minyak awal sangat!

Tiada ulasan :