Selasa, 28 Mei 2013

Ada apa dengan GST?

Ada apa dengan GST?

Entah..ada lah tu..

Cuma bila dah ramai sebut2 pasal GST ini..aku teringat salah satu adegan dalam cerita Ghandi..

Bila borjois2 dari Eropah dok terfikir tentang kenaikan kos mereka nak pergi berburu..

Salah seorang dari mereka pun bagi cadangan..

Apa susah..kita naikkan jeklah cukai pada rakyat!

Yang tak pernah tengok cerita Gandhi..ini dia..Gandhi full movie..

lepas tu carilah scene dia tu sendiri..

Lihat dunia dari mata burung .. 

Tak lama jumpalah tu ada apa dengan GST!

Tiada ulasan :