Rabu, 15 Mei 2013

Aku Dan Musik : Nota May 15, 2013

Muzik yang kudengar selama bertahun-tahun ini sebenarnya adalah muzik yang genre dan juga kumpulan mahupun penyanyinya adalah yang serupa lagi sepesen!

 Kenapa dan mengapa?

 Kerana hidupku ini saban hari agendanya penuh, aku tiada masa untuk mendengar atau mencari di pasaran next top 10..top 20.. apalagi Top 40.. 

 Tapi,itu bukanlah maksudnya aku membenci atau menolak secara total lagu2 era ini. 

 Andai kena dengan telinga, jiwa dan pemikiran aku.. 

 Aku layan bah.. 

 Anak2..

ya..

anak2 selalu mempengaruhi aku untk menyukai lagu2 zaman mereka. 

 Dan kukira anak2 ini lebih kurang aku taste mereka. 

 Maka..inilah hasilnya.. 

Di telinga, dibibir dan di kepalaku..sekarang ini sedang bermain lagu dari grup ini...
 
LINKIN PARK bah...


 penangan Transformers!!!! 

 Waiting for The End menduduki carta no 1 dalam carta lagu Linkin Park yang paling Mama suka! 

 Nombor 2..New Divide..yang ini terpengaruh dengan Josh Duhamel aka Captain Lennox! 

 Ke3..What I've Done..Transformers lagi..

 So..mama..mummy semua..lagu apakah yang anak2 kamu sedang pengaruhi kamu ketika ini, 
 selain Gwiyomi?


2 ulasan :

mama_onie berkata...

Owh sungguh advance... saya masih dipengaruhi dgn nursery rhymes... incy wincy spiderrrrrrrr...

yana berkata...

Tunggu 2 tahun jek lagi..lps ni..Spider..Relaku Pujuk!