Sabtu, 8 Jun 2013

First Attempt!

Illustrator bukanlah bidangku..walau sebenarnya aku 'wajib' master ia, tetapi masih aku tidak master!

Sehingga tadi..ya..30 minit sebentar tadi..bergurukan..Sifu 'garang'

Tadaaa...inilah hasilnya...

Phew..#lapdahi#

Baru edit sikit

Boleh tahan susah..tapi hasil memuaskan mataku!

Sebagai penghormatan..maka kuletak ini di atas blog ku..

Nantikan yang lain..itupun andai ada masa dan ketikanya..;p


Nampak macam senang bukan?

Tapi, percayalah, terbelit jugak nak mengingat semua step..

Belajarlah Yana..selagi minda masih sihat..masih mampu memproses input..

Selalu aku lihat di Tumblr, di Pinterest..gambar2nya di edit..comelllll sangat..

Jadi, hari ini 'Sifu' ajar..

Siap aku tulis nota bagai..

Thanks Sifu..

dengan ucapan..

I Love You

Today

Tomorrow 

Always..


Untuk memasukkan kotak & tulisan saja perlu 10 kali klik perkara yang sama! Dan aku berjaya bikin background jadi transparent !


Bersungguhnya aku...siap ada nota!

2 ulasan :

mama_onie berkata...

Owh bagusnya mama! Kalau aku sungguh tidak kuasa nak buat begitu hehehe

yana berkata...

syok eh belajar benda ni..cuba ko suruh kudin ajar bahasa2 pengaturcaraan jap!