Selasa, 4 Jun 2013

Anak-anak

Harapan seorang mama..mak..ibu..mummy..

aku rasa semuanya sama..

Semoga anaknya  membesar dengan

gembira



sihat

menjadi anak yang pintar

cantik

baik hati






dan paling penting

menenangkan hati kedua ibu bapanya...

dunia & akhirat!

Si kakak minat sangat mewarna, dari Tadika sampai laa...

dah lama Mama tak bawa..

baru-baru ini..dekat KB Mall...

Alhamdulillah..no 2

setiap kali tengok video ni..terasa cepatnya masa berlalu..

terasa macam kakak masih lagi tadika..tsk..tsk..tsk..




5 ulasan :

mama_onie berkata...

Kadang kadang bila tengok anak anak tido terasa sedihnya.... "nanti dah besar masih kah diorg ingat bagaimana kita peluk cium belai mereka dengan penuh kasih sayang?"

yana berkata...

Aku tak tau zam..tp itu bahagian dlm kehidupan..yg penting..kita parents laksanakan tgjwb kita..the rest..hanya Dia yg tahu..

Syida berkata...

aku selalu bertanya pada diri sendiri cukup ke kasih sayang, didikan yang aku beri untuk memastikan diorang ni menjadi insan yg berguna....

yana berkata...

motherhood insecurity..aku rasa semua parents berfikir benda yg sama..i have no answer for that..but we've tried the best right?

Noor Diana Tumpang berkata...

yana, kakak ni mmg betul2 photostat yana...sama giler!